Weer terug in Villa Moncoeur - Reisverslag uit Lushoto, Tanzania van Maud en JP - WaarBenJij.nu Weer terug in Villa Moncoeur - Reisverslag uit Lushoto, Tanzania van Maud en JP - WaarBenJij.nu

Weer terug in Villa Moncoeur

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Maud en JP

09 April 2014 | Tanzania, Lushoto

We zijn sinds afgelopen donderdag weer in Remiremont. We hebben een heel goed afscheid gehad in Mambo. Een etentje met alle mensen van Mambo View point. Mooie cadeaus gekregen o.a. een eigen gemaakt houtenbeeld en een prachtig wax doek. We hebben afgesproken om volgend jaar weer terug te gaan naar Mambo. Het plan is om drie weken waar te gaan nemen zodat Marion en Herman echt op vakantie kunnen naar zes jaar hard buffelen. Daarnaast willen we gidsen opleiden, de "volunteervakantie" implementeren en er zal zeker nog meer bij komen.
We gaan in onze Villa een Afrikaans hoekje inrichten om onze gasten te informeren over Mambo en als ze de projecten willen steunen hebben we een prachtig donatiekistje. Wij gaan het geld verdubbelen. Mambo heeft een stichting MamboSteunpunt om de projecten te kunnen financieren. Wij willen graag een steentje bijdragen om vooral de kinderen daar (iets) perspectief te geven. Nu gaan we hard aan de slag in Villa Moncoeur de eerste gasten zij al gearriveerd en het voelt goed om hier weer te zijn. Lieve vrienden en familie volgend jaar vervolgen we dit blog weer.

• 09 April 2014 - 02:38

Vladimir:

UFOs will nuke: UNSC in NY[NY], Chicago[IL], LA[CA], Houston[TX] and Miami[FL]. Also destroyed by nukes are: Mexico City[Mexico], Bogota[Colombia], Rio de J. and Sao Paulo[Brazil], Santiago[Chile], London and Manchester[UK], Amsterdam and The Hague[NL], Brussels[B], Paris and Lyon[F], Madrid and Seville[ES], Frankfurt/M and Berlin[D], Rome and Milan[I], Athens[Greece], Istanbul and Ankara[Turkey], Moscow and Nizhny Novgorod[Russian Federation], New Delhi and Mumbai[India], Beijing and HK[PRC], Bangkok[Thailand], Tokyo[Japan], Seoul[ROK], Sydney and Melbourne[Australia].

• 09 April 2014 - 10:36

Saskia:

Welkom thuis met weer rijke ervaringen!

• 09 April 2014 - 18:38

Maartje:

Welkom thuis in Villa Moncoeur!

• 09 April 2014 - 19:48

Hans & Co:

Lieve vrienden, kijk das nog eens nieuws! We hebben weer genoten van jullie belevenissen en succes met de draad weer oppakken. Gaat vast lukken. Maak er een mooi seizoen van.
    Voorjaargroet .. Hans & Co

• 11 April 2014 - 11:32

Marie José Fles:

We zullen jullie project ook financieel ondersteunen. Wie volgt!