Bijna op weg naar Nederland - Reisverslag uit Remiremont, Frankrijk van Maud en JP - WaarBenJij.nu Bijna op weg naar Nederland - Reisverslag uit Remiremont, Frankrijk van Maud en JP - WaarBenJij.nu

Bijna op weg naar Nederland

Door: maudjp

Blijf op de hoogte en volg Maud en JP

04 Januari 2012 | Frankrijk, Remiremont

Nog geen reisverslag, in ieder geval nog niet van ons Suriname-avontuur. Vanavond de laatste gasten hier in Villa Moncoeur en morgen naar Nederland. JP heeft deze avond nog contact met Frits Dinge, onze contactpersoon in Kayana. Een soort "duizendpoot" die daar de school runt, de lodge bestiert en contactpersoon is voor ons. Gisteren hier in de Cora-supermarkt een hele koffer vol met houdbare vegetarische etenswaren aangeschaft. We moeten voor 2 maanden voedsel meenemen; het meeste kopen we uiteraard in Paramaribo maar we verwachten dat we vegetarische zaken daar niet echt kunnen krijgen. Volgende week lesmateriaal aanschaffen in Nederland en dan de 24e op pad!

• 17 Januari 2012 - 10:36

Ans En Thijs:

Wat een spannend avontuur. Veel succes toegewenst!

• 23 Januari 2012 - 13:33

Marie José Fles:

Veel succes in Kayana! We komen zeker een keer langs. Hopelijk kunnen we wel Wordfeuden!

• 23 Januari 2012 - 19:04

Maartje:

We zijn benieuwd naar jullie verhalen.....we wachten op een update.

Mam als je gaat ga ik met je mee!