Bijna weer op pad - Reisverslag uit Lushoto, Tanzania van Maud en JP - WaarBenJij.nu Bijna weer op pad - Reisverslag uit Lushoto, Tanzania van Maud en JP - WaarBenJij.nu

Bijna weer op pad

Door: Maud en JP

Blijf op de hoogte en volg Maud en JP

26 Januari 2014 | Tanzania, Lushoto

Ja, we gaan binnenkort weer op pad. Nu naar Tanzania, het Ushumbaru gebergte waar twee Nederlanders een lodge zijn begonnen. Met als doel om vanuit die lodge inkomsten te genereren voor veel dorpsprojecten. Wij zullen ons vooraf focussen op de bedrijfsvoering van de lodge en met Marion en Herman nagaan hoe -in marketingtermen- het toeristisch product beter in de markt van duurzaam toerisme kan worden gepositioneerd.
Daarnaast lekker praktische trainingen Engels, EHBO, Koken, Klantbenadering voor de mensen van de lodge.
We vertrekken 1 februari a.s. en gaan jullie uitgebreid op de hoogte houden. En op bijgaand youtube-je zie je alvast waar we in februari en maart bivakkeren!

• 26 Januari 2014 - 12:25

Parina :

Ha Maud en JP!
    Jullie gaan alweer snel weg. Spannend nu naar een Afrikaans land. Ben weer heel benieuwd naar jullie belevenissen!

liefs en groetjes Parina

• 26 Januari 2014 - 16:56

Mira:

Heel veel plezier en succes de komende periode. Ziet er als een prachtig mooi project uit waar jullie veel van je waardevolle kennis aan kunnen geven. We lezen graag de verhalen.
    Groet, Toine, Mira, Eline en Marinthe

• 26 Januari 2014 - 17:39

Marie José Fles:

Nou Maud en JP... 2 maanden Tanzania...dat is weer een hele onderneming! Ik heb het youtube filmpje gezien, de omgeving ziet er fantastisch uit! Succes en veel plezier samen!

• 27 Januari 2014 - 06:50

Erna En Leo:

Maud en JP,

Goede reis en in alle opzichten een plezierig verblijf in Tanzania.
    We zien de reisverslagen tegemoet!

• 28 Januari 2014 - 09:05

Inge, Mark En Kids:

Wow, wat een prachtige omgeving waar jullie naartoe gaan! We worden er jaloers van. Heel veel plezier en succes. Groeten van Inge, Mark, Luc, Tess en Merel.