Morgen is het zover - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Maud en JP - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Maud en JP - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Door: maudjp

Blijf op de hoogte en volg Maud en JP

23 Januari 2012 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Nog een nacht slapen en we zijn op weg. Woensdag 24 januari om 12.30 vertrekt het KLM-toestel naar Paramaribo. We zullen worden opgewacht door mensen van de Stichting Projecthulp Suriname, die e.e.a. in Suriname voor ons geregeld hebben. We blijven daarna nog een week in de hoofdstad (appartementje) om even te acclimatiseren, nog veel voorbereidingen te treffen en lekker te genieten van het bruisende leven in Paramaribo. Vanavond nog genieten van een lekkere Chileense wijn die broer Menko heeft aangeschaft; daarna wordt het twee-en-een-halve maand rustig aandoen: misschien zo nu en dan een Parbo-biertje maar verder vooral zelf gezuiverd rivierwater in Kajana!!!