Weer op pad..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maud en JP - WaarBenJij.nu Weer op pad..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maud en JP - WaarBenJij.nu

Weer op pad.....

Blijf op de hoogte en volg Maud en JP

06 Januari 2013 | Suriname, Paramaribo

't Is nu zondagavond 6 januari. De rugzakken zijn gepakt en morgenmiddag op weg naar Nederland. Donderdag vliegen we naar Suriname om onze werkzaamheden in Kosindo/Kajana weer op te pakken. Kijken hoe het er voor staat en zien waar we nog verder in kunnen ondersteunen. Het contact de laatste tijd met Frans, de eigenaar van Kosindo Lode, is wat fragmentarisch geweest. We hadden een aantal voorstellen maar daar is niet echt op gereageerd.... Nu zegt dat niet alles, "this is Suriname, man" en ik weet ook wel dat als we er weer zijn.... Maar ja, een beetje ongepland en onvoorbereid storten we ons dus in het avontuur. In ieder geval voor een week of vier, en daarna een paar weken vakantie in Frans Guyana. Met deze blog kunnen jullie ons volgen!

• 06 Januari 2013 - 23:47

Fenke:

Ik ga jullie blog weer volgen, veel succes met alles!

• 07 Januari 2013 - 00:55

Saskia:

Ha Maud en Jan Peter, goed om te lezen dat jullie terugkomen. Als jullie eenmaal ter plekke zijn, zullen jullie vast meer kunnen bereiken. Communicatie blijft weerbarstig. Ik ben sinds 2 januari weer in Su, het afgelopen jaar heeft mijn man verschillende keren in het ziekenhuis gelegen vanwege levertumoren en zag het er lange tijd naar uit dat de reis niet zou lukken. Maar gelukkig kunnen we toch voor 3 maanden hier zijn. Mijn nummer is 8376232, als jullie in de stad zijn kunnen we misschien samen ergens iets drinken? SPS funtioneert nu op een andere manier, dus daar werk ik niet meer. hartelijke groet! Saskia London